Donnerstag, 17. Mai 2007

ART BY THE LAKE - KUNST AM SEE

Last weekend I drove up North to visit my family and friends in the village where I spend most of my childhood. This village is located near a small lake and each year local artists have been using this location for an art fair . All weekend long people come and enjoy the different types of art and crafts. My friend Ann also showed a few pieces of her work.
Letztes Wochenende habe ich meine Familie und meine Freunden im Nordwesten Deutschlands besucht. Sie alle leben in einem kleinen Dorf , in dem ich meine Kindheit verbrachte und in dem es einen kleinen See gibt. Jedes Jahr organisieren Künstler aus der Umgebung traditionsgemaeß dort einen kleinen Kunstmarkt ,und die Besucher genießen es, sich die verschiedenen Werke bei einem Spaziergang anzuschauen.

Ann is having fun leaving her traditional work behind and taking steps in unknown territory by trying own designs and using my hand dyes. Der neue Weg macht Anne viel Spass: weg vom traditionellen ,hin zu modernem eigenen Design (und sie benutzt meine handgefärbten Stoffe).




Isn' t this an intersesting way to display smaller pieces?All you need is a metalrod , a flat rock and strong glue.

Ist das nicht eine interessante Weise kleine Quilts auszustellen? Alles was man dazu braucht :eine Metallstange , einen flachen Stein, und starkes Klebematereial.





1 Kommentar:

  1. Her rock/wire hanging system ranks among the cleveress things I've seen...it looks more like major installation.

    AntwortenLöschen